Przeczytane we wrześniu.

By Paolineee - września 30, 2017

Kolejny miesiąc minął nie wiadomo kiedy. Ten czas to za szybko leci i nie bardzo mi się to podoba. Chciałabym Wam w dzisiejszym poście przedstawić dwie pozycje książkowe, które przeczytałam we wrześniu. Książek teraz nie kupowałam tylko już są u mnie od dawna, ale znalazłam je podczas robienia porządków. Nawet o nich zapomniałam i mam jeszcze dwie takie książki, ale ich jeszcze nie zdążyłam przeczytać.


1. AWARIA MAŁŻEŃSKA - NATASZA SOCHA I MAGDALENA WITKIEWICZ (link)


Bardzo fajna książka, opowiadająca historię jak to wygląda dom bez żon, tzn. pewnego dnia Mateusz i Sebastian, dwaj całkowicie sobie obcy faceci, którzy się wcześniej w ogóle nie znali, stają się bliźniakami syjamskimi złączonymi wspólnym losem jako tymczasowych samotnych tatusiów. Warto przeczytać i sprawdzić, cy dali sobie radę ze wszystkimi wyzwaniami napotkanymi na swojej drodze. Ja ogólnie książkę kupiłam w Biedronce na przecenie za 10 zł, ale w linku wstawiłam stronę do Świata Książki gdzie jest na nią promocja. 

 
2. NIANIEK, CZYLI FACET DO DZIECKA - HOLLY PETERSON (link)


Szczerze ta książka już ma na prawdę dużo lat bo została wydana w 2008 roku, ale wstawiłam link na allegro, gdzie można ją kupić. Jest to świetna i zabawna opowieść obyczajowa, która powstała dzięki celnym obserwacjom życia najbogatszych rodzin mieszkających w Nowym Jorku. Główna bohaterka Jamie, która jest prezenterką telewizyjną weszła do świata dążącego do luksusu z zewnątrz, a co za tym idzie widzi całą jego śmieszność. Ale z czasem również ona ulega modzie i angażuje niańka do swojego dziewięcioletniego syna. Przystojny oraz niekonwencjonalny Peter miał za zadanie zastąpić chłopcu wiecznie zapracowanego ojca, ale z czasem coraz częściej zastępuje również oddalającego się od Jamie męża. Książka na prawdę fajna, aż sama się sobie dziwie, że jej wcześniej nie przeczytałam.

To tyle na dzisiaj, następnym razem będzie więcej książek niż dzisiaj obiecuję i życzę dużo relaksu w weekend no i oczywiście udanego sobotniego wieczoru. I tak wiem na zdjęciu są trzy książki, ale tylko dlatego, że zdjęcie zrobiłam kiedyś a książki u góry nie zdążyłam łącznie z pierwszą częścią cyklu, której na zdjęciu niestety nie ma.

Pozdrawiam Paula! :)

Zaobserwuj mnie na instagramie: http://www.instagram.com/paula.gieee
A jeśli masz pytania: http://ask.fm/paulagieee

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze