Biotebal - hit czy kit?

By Paolineee - września 23, 2017

Od dwóch miesięcy używam suplementu diety marki Biotebal. Mamy jesień, czyli okres w którym włosy lubią nam w dużych ilościach wypadać. Każda z nas chce mieć ładne i gęste włosy. Ja niestety mam cienkie włosy, do tego farbowane na blond, więc wymagają jeszcze większej pielęgnacji niż zwykle. Dlatego też staram się o nie dbać zarówno od środka jak i na zewnątrz. Czemu zdecydowałam się na Biotebal? Z pewnością nie było to spowodowane wszystkimi reklamami w telewizji, bo zaczęłam się nim interesować wcześniej i dużo o nim czytałam. 


Swój Biotebal kupuje w aptece, ale warto popytać we wszystkich aptekach, dlatego, że ceny są różne. Ja ostatnio zapłaciłam ok. 26 zł. Ale z pewnością poszukam niższej ceny. W opakowaniu mamy 30 małych tabletek w kolorze białych i są bez smaku, które dla efektów trzeba brać systematycznie, czyli jedna tabletka codziennie. Producent zapewnia nas, że jest to produkt, który zawiera największą dawkę biotyny. Kuracja Biotebalem trwa 3 miesiące, później należy zrobić sobie przerwę. 

To właśnie w większości brak biotyny powoduje wypadanie włosów, ale nie tylko. Może być wiele powodów, które powodują, że tracimy włosy.Warto pamiętać o naturalnym procesie wypadania włosów związanych z cyklem rozwojowym włosa i wypada nam wtedy ok. 60 - 100 włosów na dobę. Innym przypadkiem, takim jak u mnie jest np. niedobór żelaza, przy anemii kilka razy w roku mam okresy, kiedy to wypada mi więcej włosów niż powinno. Również różnego rodzaju zabiegi kosmetyczne mogą powodować wypadanie włosów. No i na koniec inną przyczyną może być stres, w szczególności ten silny i długotrwały.

Jeżeli mam być szczera to polecam Biotebal, u mnie jakiekolwiek efekty zobaczyłam dopiero teraz, czyli po 2 miesiącach stosowania. Ale wiem, że oprócz tego przyczyniła się odpowiednia pielęgnacja włosów i odstawienie prostownicy, która im tak bardzo szkodziła. Trzeba pamiętać również o tym by o siebie dbać, bo samo branie suplementów nam nie pomoże i to bez względu czy to jest suplement na piękne włosy czy piękną cerę. Wiem też, że każdy organizm jest inny i u jednych efekty będzie widać szybciej a u innych trzeba poczekać. 

Dlatego warto samemu sprawdzić, czy się u Was Biotebal sprawdzi, czy też okaże się kichą.

Pozdrawiam Paula :)

Zaobserwuj mnie na instagramie: http://www.instagram.com/paula.gieee
A jeśli masz pytania: http://ask.fm/paulagieee

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze