Jesienne odżywianie paznokci.

By Paolineee - września 09, 2017

Każda z nas kobiet lubi dbać o swoje paznokcie, dlatego też warto używać odżywek do paznokci. Ja nadal szukam ideału wśród odżywek i jeszcze niestety go nie znalazłam, choć używam dwóch ulubionych. Myślałam przez chwilę, że znalazłam taki ideał, ale to ona mi zniszczyła najbardziej paznokcie i musiałam ją odstawić na jakiś czas może do niej wrócę.


W sklepach mamy wiele najróżniejszych odżywek, w różnych cenach, ale według producentów każda jest ta najlepsza i wtedy pojawia się problem, którą mamy wybrać. Ja w poście przedstawie 6 odżywek, które zakupiłam od początku roku do przetestowania, czy polubią się z moimi łamliwy i rozdwajającymi się paznokciami.

SALLY HANSEN, ODŻYWKA DO PAZNOKCI MAXIMUM GROWTH

 Jedyna odżywka do paznokci kupiona bez przemyślenia na promocji w Rossmannie. Ogólnie jej cena to ok. 16 zł. Według producenta po 1 tygodniu stosowania paznokcie powinny być dłuższe i jest to odżywka, której zadaniem jest wzmocnić paznokcie. Moje oczywiście nie były dłuższe po pierwszym zastosowaniu, ale lubię jej używać bo na prawdę po dłuższym jej stosowaniu moje paznokcie się wzmocniły, mimo że była tylko bazą pod lakier do paznokci, a także kolejnym plusem jest to, iż szybko wysycha. Bardzo polecam.




 
 
AVON, NAIL EXPERTS, PEARL SHINE


Odżywka, którą mam już bardzo długo. I w sumie nic złego jej się jeszcze nie zadziałało. Szczerze ceny już nie pamiętam, ale jakaś droga to ona nie była. Zgodnie ze zdaniem producenta, odżywka powinna przywrócić zdrowy blask naszym paznokciom oraz wzmocnić i chronić paznokcie. Jeśli chodzi o moje zdanie to odżywka jest ok, nie zrobiła na mnie wielkiego wow, ale także nie zaszkodziła moim paznokciom, szybko wysycha i sama w sobie na paznokciach bardzo ładnie wygląda jak taki delikatny lakier do paznokci.






LOVELY, NAIL CARE, ODŻYWKA Z JEDWABIEM


 Zadaniem tej odżywki do paznokci jest zapobieganie łamaniu się paznokci oraz ich przebarwianiu się. Ogólnie kosztuje ok. 8 zł, ale obecnie z tego co wiem jest na nią promocja w Rossmannie, tylko nie pamiętam ceny chyba coś koło 6 zł. Jakiś wielkich zastrzeżeń do niej nie mam, bo faktycznie zapobiega przebarwianiu się paznokci, ale dla mnie minusem jest kolor. Warto przy tej odżywce pamiętać, by nie stosować jej dłużej niż 3 tygodnie. Warto zrobić jakąś przerwę i znowu do niej wrócić.






JOKO, 7 W 1 ELIXIR, ODŻYWKA SZYBKIEGO REAGOWANIA


 Odżywka, na którą bardzo liczyłam i się bardzo zawiodłam. Kupiłam ją na ezebra.pl za ok 9 zł z nadzieją, że poprawi kondycje moich paznokci. Według producenta odżywka: wzmacnia, pobudza wzrost, utwardza, chroni, wygładza, nawilża i nadaje połysk. Może komuś odżywka zadziała, mi niestety zaszkodziła, paznokcie zaczęły się po jakimś czasie rozdwajać i stały się słabsze. Może do niej jeszcze wrócę, ale jeżeli to zrobię to będzie tylko podkładem pod lakier, bo samej już nie nałożę.






EVELINE, 8W1 TOTAL ACTION SKONCENTROWANA ODŻYWKA DO PAZNOKCI, 
GOLDEN SHINENAIL

Bardzo fajna odżywka ze złotem z Eveline za ok. 13 zł ją kupiłam w zwykłym chemicznym. Ogólnie nasz kochany producent informuje nas, że odżywka ma zapewnić kompleksową pielęgnacje i regeneracje zniszczonych, łamliwych i rozdwajających się paznokci. Warto pamiętać o stosowaniu jej, ponieważ dla uzyskania jakichkolwiek efektów, jeżeli nakładamy tylko odżywkę to pierwszego dnia nakładamy pierwszą warstwę, drugiego dnia drugą, a na trzeci zmywamy i zaczynamy od początku i tak przez 2 tygodnie. Odżywka bardzo ładnie wygląda na paznokciach sama w sobie, szybko wysycha i daje jej wielkiego plusa.





BIELENDA, ODŻYWKA DO PAZNOKCI PŁYNNY DIAMENT
 
 Jest to druga moja ulubiona odżywka w ostatnim czasie. Kosztuje ok. 14 zł. Są jeszcze dwa rodzaje tej odżywki: płynne szkło i płynne złoto. W ogóle to sory za to, że góra opakowania odżywki  nie wygląda tak jak powinna, ale ten czarny plastik u góry mi pękł i nie chciał się trzymać. Ogólnie w informacji od producenta jest napisane, że odżywka poprawia wizualny odbiór paznokci, poza tym ma kompleksowo zadbać o nasze paznokcie. Odżywka wspomogła moje paznokcie przy ich naturalnym wzroście i nawet w miarę szybko rosły, ponadto wzmocniła je, odbudowała, sprawiła, że są twardsze oraz zapobiegła rozdwajaniu się moich paznokci. Bardzo ją polecam.



 
To tyle, jeśli chodzi o wypróbowane odżywki przeze mnie. Jeżeli chodzi o karteczkę w tle to pochodzi ona z bloga, który bardzo mi się podoba i jest tam wiele takich rzeczy do pobrania, którym nie mogłam się oprzeć. Jest to blog: My Pink Plum, jeśli klikniecie na nazwę to Was tam przeniesie. Naprawdę dużo fajnych i kreatywnych rzeczy tam można znaleźć.

Paulina.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze