1 września, czyli powrót do mojej edukacyjnej przeszłości

By Paolineee - września 01, 2016

Dzisiaj uczniowie wracają do szkół, a mnie wzięło na wspominki. I powiem Wam szczerze, że gdybym mogła cofnąć czas to wróciłabym do szkoły średniej. Czemu akurat tam? Bo to był najlepszy okres w całym moim życiu. Fakt jak każdy miałam tam swoich ulubionych nauczycieli, jak i również tych których bardzo nie lubiłam i do tej pory mi to zostało.

 Szkoła Podstawowa klasa I.

Na swojej drodze edukacyjnej z pewnością jak każdy spotkałam nauczycieli, którzy próbowali i umieli zarazić swoją wiedzą wszystkich bez wyjątku. I jestem za to im bardzo wdzięczna. A dlaczego? Bo dzięki nim chodziłam na te przedmioty z przyjemnością i to dzięki takim cudownym osobą zdałam Maturę. Jestem wdzięczna najbardziej dwóm nauczycielką, czyli mojej polonistce, która do tej pory jeśli mam problem mogę do niej przyjść oraz mojej nauczycielce od języka niemieckiego, która niestety w klasie maturalnej wzięła urlop zdrowotny, ale mogłam na nią liczyć i jeździć do niej na korepetycje. Dziękuje również mojej wspaniałej wychowawczyni ze szkoły średniej, która może czasami traktowała nas za bardzo jak swoje dzieci, ale opiekowała się nami do samego końca.

A teraz jeśli chodzi o moich nieulubionych nauczycieli, to też im dziękuje. Mimo, że ich przedmioty i tok nauczania mnie bardziej zraziły do nich to w pewien sposób również wpłynęli jakoś na moje wykształcenie.

Gdybym miała wrócić do Szkoły Podstawowej lub Gimnazjum, które zaraz zostanie zlikwidowane to nie wróciłabym tam. Może nie wspominam tego okresu życia jakoś źle, ale nie chciałabym się tam cofnąć wolałabym już raczej zostać na swoich studiach. Nie chce tam może wrócić ze względu na to, że co chwilę zmieniają tam wszystko i później albo do tego wracają albo wymyślają kolejną nie potrzebną dla tych dzieci pierdołę  byle by im tylko uprzykrzyć życie moim zdaniem.

Na podsumowanie tego postu chciałabym wszystkim uczniom, którzy dzisiaj rozpoczynali szkołę bez względu na to ile mają lat życzyć, aby ten rok szkolny był dla was lepszy i łagodniejszy od poprzedniego oraz wielu pozytywnych ocen. No i żebyście nie przegrywali wojen z nauczycielami bo z nimi nie jest ciężko wygrać tylko cała klasa musi chcieć jednego i wiem to z własnego klasowego doświadczenia.

Miłego dnia i jeszcze kilku godzin wypoczynku nie tylko dla uczniów, ale także nauczycieli przed tym za nim usłyszycie dzwonek na pierwsze zajęcia. Do postu dodaje zdjęcia związane z moim okresem szkolnym.

Paulina.

 Szkoła Podstawowa - klasa VI

Klasa Maturalna - Studniówka 2014

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze