Relaks w wannie, czyli sole do kąpieli Floris.

By Paolineee - grudnia 11, 2017

Nie ma chyba osoby, która nie lubiła by się zrelaksować w gorącej wannie w swojej łazience. W tym może nam pomóc nasz ulubiony płyn do kąpiel, który nada uroku kąpieli poprzez pianę, ale oprócz płynu możemy jeszcze użyć soli do kąpieli. Ja uwielbiam te od firmy Bochneris. Kiedyś kupiłam je nie znając ich w ogóle, a teraz są bardzo fajnym prezentem dla bliskich. Firma oferuje  na swojej STRONIE INTERNETOWEJ różne zapachy tych soli, więc z pewnością znajdziemy zapach dla siebie. Ja obecnie zakupiłam sól do kąpieli Floris o zapachu grejpfruta i jestem z niego zadowolona.


Jak to się zaczęło, że kupiłam akurat sól do kąpieli z tej firmy? W sumie to był zwykły zbieg okoliczności. Szukałam jakiejś fajnej soli do kąpieli w prezencie pod choinkę. I od tam tej pory innej nie chce. Ta odpowiada mi zarówno cenowo jak i zapachowo. Zamawiam zawsze opakowanie 600 gram, gdyż te większe to już dla mnie za dużo. A dzięki temu małemu opakowaniu mam swój zapach przynajmniej na 2 miesiące.

Jeśli chodzi o produkty od firmy Bochneris to nie tylko normalne sole do kąpieli, ale także peeling solny do ciała, musująca sól do kąpieli, żel pod prysznic na bazie soli, ale także sól regeneracyjna dla dłoni i stóp. Dzięki swojej innowacji firma Bochneris oferuje wysokiej jakości produkty, a nie jakiś bubel. Nawet ich wszystkie etapy produkcji związane są z technologią przyjazną dla środowiska.

Ogólnie bardzo polecam te sole. Wiem bardzo dobrze, że na rynku konsumpcyjnym znajdziemy wiele najróżniejszych soli do kąpieli, ale te dla mnie pozostaną jeszcze na bardzo długo numerem jeden. Nawet bliskie mi osoby są bardzo zadowolone z kąpieli właśnie z tymi solami. Dlatego warto samemu sprawdzić czy może czasem i Wam się te sole do kąpieli Floris przypadkiem spodobają i będziecie chcieli z nich korzystać za tą niską cenę, czyli 6,90 zł za sztukę. Można także zakupić tą sól w saszetkach i znaleźć swój ulubiony zapach soli do kąpieli. Miłego wieczoru i dużo relaksu podczas kąpieli :)

Paulina.

SÓL DO KĄPIELI FLORIS I INNE (LINK)

  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Zdecydowanie bardziej lubię bomby do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A nic się z wanną nie dzieje? Zapraszam do siebie na sosimply.pl. Myślę, że warto inwestować dla własnego relaksu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nic się z wanną nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń