Przeczytane w listopadzie.

By Paolineee - grudnia 04, 2017

Hejka, hejka. Witam w ten kolejny poniedziałek, dzisiaj rano miałam śnieg, a teraz już go nie ma i trochę mi jest z tego powodu smutno. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić dwie nowe propozycje do przeczytania, które o dziwo dałam radę w listopadzie przeczytać, mimo że musiałam uczyć się do kolokwium, które miałam w ostatnią środę listopada. Książki są dwóch różnych autorek, jedna z nich jest Polką, a druga jest Amerykanką. Obie książki czyta się z pewnością szybko i przyjemnie. Dlatego sprawdźcie i przekonajcie się sami, czy Wam również się one spodobają tak jak mi.

WYBIERZ MNIE - ABBI GLINES (LINK)
Od chwili, kiedy ją zaczęłam czytać, wiedziałam iż będzie tak samo świetna, jak seria książek o przyjaciołach z Rosemary. Ta książka należy do innej serii, ale jej tytułu nie pamiętam. Wiem jedno, że muszę kupić dalsze części. Ta amerykańska pisarka pisze naprawdę świetne książki dla młodych dorosłych. Książka ma odpowiednie przerwy między wierszami i fajną wielkość liter, dzięki czemu czyta się ją bardzo szybko. Książkę przeczytałam w jeden dzień. Książka ogólnie opowiada historię Low oraz Marcusa. Low pragnie miłości i poczucia bezpieczeństwa, zaś Marcus musiał przez kryzys w małżeństwie rodziców wrócić ze studiów. Wynajmując pokój w mieszkaniu Cage'a to właśnie tam poznaje Low, która ma tylko Cage'a. Jeśli chcecie się przekonać kogo wybierze Low to musicie przeczytać tą książkę.

SZKOŁA ŻON & PENSJONAT MARZEŃ - MAGDALENA WITKIEWICZ (LINK)
"Szkoła Żon" i "Pensjonat Marzeń" są to dwie różne książki tej samej autorki tworzące całość historii i jest to wydanie specjalne. Pierwsza z nich, czyli "Szkoła Żon" opowiada o historii Juli, która właśnie się rozwiodła i opija to z przyjaciółkami na imprezie rozwodowej, podczas której w loterii wizytówkowej wygrywa tajemnicze zaproszenie do luksusowego spa o nietuzinkowej nazwie... Julia, jedzie tam na 3 tygodnie, a to co mam ze sobą zabrać to szczoteczka do zębów oraz jedna para bielizny. Oprócz niej jedzie tam jeszcze kilka innych kobiet. Po powrocie z tego spa nic w ich życiu nie będzie takie samo. Zaś druga książka, czyli "Pensjonat Marzeń" to kontynuacja pierwszej części, tylko w niej bohaterki po raz kolejny biorą sprawy w swoje ręce i podupadły już hotel w kaszubskich lasach zmieniają w Pensjonat Marzeń. A co tak na prawdę działo się w tej książce to już trzeba samemu przeczytać. Bardzo polecam tą książkę.

To wszystko na dzisiaj. Polecam te książki bo naprawdę są warte przeczytania. Nadadzą się do czytania na długie zimowe wieczory pod kocem. Miłego wieczoru :)

Pozdrawiam Paula :) 

INSTAGRAM - zaobserwuj
ASK.FM / E-MAIL - pytania

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze