Coraz bliżej święta, czyli moja ulubiona świąteczna playlista...

By Paolineee - grudnia 18, 2017

Każdy z nas w tym okresie przedświątecznym ma swoje ulubione świąteczne piosenki, których chciałby słuchać w kółko, aż by go inni domownicy zlinczowali. A jakby nie patrzeć w niedzielę mamy już Wigilię. Czas bardzo szybko leci, czasami mam wrażenie, że aż za szybko. Śniegu jak nie było tak nie ma. I chyba się na niego nie zanosi, bo jeżeli już napada to po kilku godzinach nie ma już po nim śladu. Trochę szkoda, bo chciałabym w końcu, żeby na święta spadł śnieg, chociaż w Boże Narodzenie.


Aby jeszcze lepiej poczuć magię świąt ubrałam dzisiaj choinkę. Zawiesiłam lampki nad firanką. Postawiłam świąteczne ozdoby. Tylko po to, aby na chwilę odciąć się od szarej rzeczywistości. Poza tym słuchając radia, bez względu czy jesteśmy w aucie, czy w domu możemy zauważyć, iż w większości lecą już piosenki świąteczne, które będą nam towarzyszyć aż do samych świąt. I dlatego też chciałam Wam przedstawić moje TOP 10 piosenek świątecznych, które wprawiają mnie w ten cudowny nastrój.

1. WHAM! - LAST CHRISTMAS

2. JULA FEAT. SOUND'N'GRACE - GDY GWIAZDKA

3. S CLUB 7 - PERFECT CHRISTMAS

4. ANIA SZARMACH - CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA

5. EDYTA GÓRNIAK & KRZYSZTOF ANTKOWIAK - PADA ŚNIEG

6. MARIAH CAREY - ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU

7. TRAIN - SHAKE UP CHRISTMAS

8. DEAN MARTIN - LET IT SNOW!

9. GLEE - JINGLE BELL ROCK

10. ARIANA GRANDE - SANTA TELL ME

Mogłabym jeszcze wiele piosenek tutaj wstawić, ale to by miejsca chyba zbrakło. Dlatego można online poszukać specjalnych kanałów w radiach wyłącznie z piosenkami świątecznymi, np. taki kanał posiada Radio Zet. Często z niego korzystam jak jestem w domu. A Wy jakie macie swoje ulubione piosenki świąteczne? A może już zaczęliście zamiast piosenek świątecznych słuchać naszych pięknych kolęd? Też lubię ich w takim okresie posłuchać. Miłego poniedziałkowego wieczoru.

Paulina.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze