Już jutra Wigilia, zapakować prezenty w papier czy w torebkę?

By Paolineee - grudnia 23, 2017

Już jutro wyczekiwany dzień w grudniu, czyli Wigilia. To nie tylko czas spędzony z najbliższymi, przy jedzeniu i najpiękniejszych polskich kolędach. Ale także dzień, kiedy chcemy swoich najbliższych obdarować prezentami. Skoro już kupiliśmy prezenty, to warto zastanowić się w co i jak je zapakować. Można także w centrach handlowych skorzystać z punktów, gdzie pakują za nas prezenty. Ale dla mnie już by nie było to samo, gdyż sama lubię pakować prezenty dla moich bliskich.


Często mam dylemat jaki je zapakować, czy pójść na łatwiznę i zapakować w torebki, czy może się postarać i ładnie zapakować w papier do pakowania prezentów. W tym roku w większości postawiałam na pakowanie w papier, tylko niektórzy dostaną w torebkach, ze względu na to, że ciężko było mi to w papier jakoś ładnie zapakować. Kiedy nie mam pomysłu jak zapakować prezenty możemy skorzystać z pomocy internetu, w którym znajdziemy wiele ciekawych i ślicznych inspiracji.

Ja na przykład etykietki do prezentów mam z bloga ONE LITTLE SMILE. I moje etykietki prezentowe są z 2014 roku. Zresztą wszystkie etykiety prezentowe są śliczne na tym blogu, ale musiałam się zdecydować na jedne. Poza tym, jeżeli mamy wiele różnych papierów do pakowania świątecznych, to po co kupować nowy, lepiej zużyć te stare, a w razie czego jak nam zbraknie to wtedy kupić nowy. Ja niestety zeszłoroczny już zużyłam i musiałam kupić nowy, ale na szczęście gwiazdki i taśmę miałam jeszcze z zeszłego roku.

Dlatego fajnie jest czasem wymyślić coś i postarać się o wyjątkowe zapakowanie prezentów dla naszych bliskich, mimo że moje coś mi się nie podobają tak do końca jakbym chciała, ale i tak jest ładnie, niż gdybym poszła na łatwiznę i zapakowała prezenty w torebki i je podpisała. Miłego popołudnia przy gotowaniu, pieczeniu i podjadaniu. :)

Paulina. 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze