Małe cudeńko od Ministerstwa Dobrego Mydła.

By Paolineee - grudnia 22, 2017

Hejka. Normalnie przez te wszystkie przygotowania do świąt nie mam czasu nawet napisać tutaj tych postów, które zaplanowałam. Dzisiaj chciałam napisać krótki post o fajnym cudeńku, które zakupiłam w Ministerstwie Dobrego Mydła (LINK). Jest to OLEJ Z PESTEK ŚLIWKI. Ze względu na iż mam cerę problematyczną, czyli lubią czasami mi małe nieprzyjemne niespodzianki wyskoczyć na twarzy, postanowiłam przetestować ten olejek na swojej skórze.


Jest to naturalny, zimnotłoczony, nierafinowany olej o charakterystycznym zapachu marcepanu. Jak nie lubię marcepanu to ten zapach bardzo mi się podoba, poza tym zapach szybko staje się neutralny. Ostatnio coraz chętniej lubię testować naturalne kosmetyki, może ze względu na to, że nie zawierają w sobie składu chemicznego. Olej z pestek śliwki bogaty jest w kwas oleinowy, linolowy, witaminę E oraz antyoksydanty. 

Olej jest z pewnością lekki, świetnie się wchłania oraz odpowiednio nawilża twarz, poza tym ma również odbudowywać uszkodzony naskórek. Łagodzi z pewnością stany zapalne, co jest dla mnie bardzo ważne. Jest idealny do skóry wrażliwej oraz suchej, a także do tłustej ze skłonnościami do wyprysków. Z pewnością przyniesie ulgę naszej podrażnionej skórze, dodatkowo zadaniem tego olejku jest ochrona skóry przed utratą wody, co dla mnie także jest bardzo ważne.

Podoba mi się wygląd tej buteleczki, dodatkowo wg mnie dużym plusem jest pipetka, czyli będziemy mieli pewność, że nie wylejemy sobie pół buteleczki na nasze dłonie. W buteleczce mamy 30 ml olejku i jak znam życie to wystarczy mi on na bardzo długo. Poza tym dzięki temu, że jest wytłaczany mechanicznie oraz jest nierafinowany to zachowuje swoje wszystkie dobroczynne właściwości.

Oleju oprócz do twarzy można użyć takie do włosów, a także do paznokci. Olej z pestek śliwki ma bardzo zbawienne podobno działanie dla rozdwojonych końcówek. Zaczęłam też używać olejku do tego, zobaczymy jaki będzie efekt, wiem na pewno, że trzeba nakładać minimalną ilość, ponieważ inaczej końce włosów są tłuste i nie ładnie to wygląda. Jeśli chodzi o pielęgnacje paznokci z jego pomocą można odżywiać je i regenerować. 

Dlatego polecam ten olej do wypróbowania, a także do zajrzenia na stronę Ministerstwa Dobrego Mydła, gdyż miała także wiele innych fajnych produktów do kupienia. Miłych przygotowań do Świąt.

Paulina.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze