Moje hity kosmetyczne w październiku.

By Paolineee - października 30, 2017

Prawie miesiąc nauki już za mną i ostatnio zauważyłam, że przez to mam coś mało czasu na blogowanie, jednak postaram się to nadrobić. Jednakże tą męczarnie na wydziale umilały mi bardzo fajne kosmetyki, które kupiłam na początku miesiąca. Są to produkty z różnych kategorii, zarówno kosmetyków do pielęgnacji twarzy, makijażu, czy też związane z pielęgnacją ciała. Oczywiście starałam się utrzymać swój próg cenowy, ale niestety promocja w Rossmannie za bardzo kusiła by kupić kilka droższych kosmetyków.


SKIN CRYSTAL CARE ŻEL MYJĄCY DO TWARZY OD FARMONY


Bardzo fajny żel do mycia twarzy. W sumie jest to mój pierwszy kosmetyk z tej firmy, o którym już trochę wspominałam w poście o porannej pielęgnacji (TUTAJ). Zakupiłam go w Drogerii Hebe podczas promocji -40% na kosmetyki do pielęgnacji twarzy i kupiłam go za ok. 9 zł. Ma przyjemny zapach, ale nie jakiś intensywny co jest dużym plusem. Tak jak zapewnia nas producent faktycznie żel nie wysusza skóry twarzy, czego początkowo się obawiałam. Po umyciu twarz jest oczyszczona i gładka, a także przyjemna w dotyki, a nie jak po niektórych kosmetykach strasznie szorstka. Ogólnie żel bardzo polecam.

WAKE ME UP KOREKTOR OD RIMMEL LONDON


Bardzo fajny korektor do twarzy z witaminą C. Zakupiłam go w ciemno na promocji w Rossmannie i zrobiłam w ten sposób dobry krok, bo wiem, że nie kupiłam bubla. Ja mam odcień 030 Classic Beige, gdyż idealnie pasuje odcieniem do koloru mojej skóry. Nie robi plam na twarzy, ani się nie roluje. Daje mi dużego plusa. Cena normalna bez promocji to 27,49 zł i z pewnością bez promocji wcale bym go nie zakupiła. Ale tak czy siak bardzo go polecam.

WARMING SUGAR PLUM DUSCHGEL OD ISANY


Skusiłam się na ten żel pod prysznic bo wszyscy go tak zachwalali i przez przypadek będąc w Rossmannie trafiłam na niego i kupiłam. Ceny zabójczej nie ma więc dużo nie straciłam, ale ma za to cudowny zapach, połączenie śliwki i karmelu to na prawdę super pomysł. Jego cena to ok. 4 zł, czyli nie zbankrutujemy, ale jest to żel z serii limitowanej i nie we wszystkich drogeriach Rossmann można go spotkać. Ogólnie ma  skórę z tendencją do wysuszania się, na szczęście ten żel nie wysusza mi skóry, co też mu daje dużego plusa. Uważam, że jeżeli ktoś lubi jesienne zapachy to powinien kupić żel, o ile kończy mu się ten co właśnie używa. :)

VOLUME MILLION LASHES OD L'OREAL PARIS


Skusiłam się na ten tusz do rzęs po przeczytaniu na prawdę dużej liczby opinii na temat tego produktu. W sumie przerażała mnie też cena bo bez promocji w Rossmannie kosztuje ok. 61 zł i jak na taki mały tusz do dużo. Jednak mogę śmiało polecić ten tusz do rzęs, nie skleja ich, nie pozostawia na rzęsach grudek tuszu, a także odpowiednio je podkreśla, wydłuża oraz pogrubia. I co najważniejsze jest trwały. Tusz do rzęs dla mnie jak najbardziej na plus, ale wiem, że z pewnością poszukam go w drogeriach internetowych w tańszych cenach niż w Rossmannie.

ISANA YOUNG PLASTERKI PRZECIW WYPRYSKOM


Bardzo fajny produkt i nieskomplikowany. Opakowanie zawiera 36 szt. tych plasterków. Działa przeciw wypryskom i jest przeznaczone do skóry tłustej oraz zanieczyszczonej. Po oczyszczeniu skóry naklejam plasterek na wyprysk i zostawiamy to na 8-10 godzin, czyli najlepiej zostawić to na noc. Ich plusem jest to, że są przezroczyste no i faktycznie działają, może nie zwalczą od razu wyprysku, że będzie cud miód, ale z pewnością go zmniejszą. Ja jestem zadowolona z tego produktu. Jego cena wynosi ok. 9 zł. Jak na ilość tych plasterków to starcza na bardzo długo.

MILLION DOLLAR LIPS - MATOWA POMADKA DO UST OD WIBO


Uwielbiam matowe pomadki do ust i również te dwie jako moja nowość od WIBO również bardzo przypadły mi do gustu.  Ja mam odcienie nr 6 oraz nr 2. Jeśli chodzi o tą ciemniejszą pomadkę o odcieniu nr 2 to ma mały minus, że jeśli nałożymy jej mało to strasznie słabo kryje. Innych zażaleń do tych pomadek nie mam. Długo utrzymuje się na ustach ok. 4 godzin się utrzyma, nawet jak coś się zje to nadal się utrzymuje, fakt, że trochę jej ubędzie, ale nie jakoś bardzo. Cena jednej sztuki to ok. 14 zł, ale z tego co wiem to obecnie są w promocji w Rossmannie i można je kupić już za ok. 11 zł. Jeśli lubicie matowe pomadki to są one warte zakupienia.

To wszystko na dzisiaj, jestem ciekawa waszych opinii na temat tych kosmetyków. Życzę miłego popołudnia/wieczora.

Pozdrawiam Paula!

Zaobserwuj mnie na instagramie : https://www.instagram.com/paula.gieee
A jeśli masz pytania : http://ask.fm/paulagieee

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. też pokochałam ten zapach żelu pod prysznic :) reszta kosmetyków jest dla mnie obca, raz testowałam szminkę wibo od koleżanki, ale się nie polubiłysmy :)

    obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Twoich ulubieńcach października znalazła się jedna z moich najlepszych maskar :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń