Przeczytane w październiku.

By Paolineee - listopada 07, 2017

Post, z lekkim opóźnieniem, gdyż powinien być ostatniego dnia października, ale no cóż czasami nie jest tak jakbyśmy chcieli. Chciałam Wam przedstawić trzy książki, które kupiłam w Biedronce po 10 zł. Książki się w miarę fajnie się czyta. Chociaż przez brak czasu nie mogłam zbyt dużo czasu im poświęcać. Ale z pewnością polecam je na jesienne wieczory pod kocykiem oraz popijając gorącą herbatkę lub gorącą czekoladę. 


BUTIK NA ASTOR PLACE - STEPHANIE LEHMANN


Książka opowiada historię dwóch kobiet z przełomy XIX i XX wieku. Książka sama w sobie bardzo urzeka i nawet szybko ją przeczytałam. W książce podoba mi się to, że mimo dzielącego stulecia obie bohaterki łączy stary dziennik znaleziony przez przypadek wśród starych ubrań. Książka zawiera swoją pewną tajemnicę, która wciąga i nie można oderwać się od książki. I nawet jak bym miała ją kupić za droższą cenę niż tylko 10 zł to zapłaciłabym bo ta książka jest tego warta. Polecam z czystym sercem.

NA RAZIE ŻEGNAJ - LAURIE FRANKEL


Książka opowiada zarówno o miłości, jak i stracie, a także o tym w jaki sposób można pozwolić odejść ukochanej osobie. Kiedy ją kupowałam, nie byłam wcale do niej przekonana, ale stwierdziłam, że zaryzykuje. Jednak ciężko mi jest ją ocenić, warto ją przeczytać, ale mam mieszane uczucia. Na pewno czyta się ją szybko i lekko, ale nie wiem, czy jest to typ książki, który powala na kolana. Jednak każdy ma inne odczucia co do tej książki, więc opinię pozostawiam każdej osobie, która ją przeczyta.

CHIŃSKIE LALKI - LISA SEE


Na koniec książka opowiadająca o trzech młodych kobietach, które spotykają się przypadkiem w ekskluzywnym nocnym klubie. Między nimi wywiązuje się więź przyjaźni. Z chwilą kiedy wychodzą na jaw ich wszystkie tajemnice, to ich więź się mocniej zaciska, a co za tym idzie dziewczyny znajdują siłę by spełniać swoje marzenia. Książka jest bardzo fajna, ale wiem, że ta autorka potrafi pisać lepsze książki niż ta. Akcja książki no wciągnęła mnie, nie powiem że nie, ale inne wciągają bardziej. Jednak książka nadaje się jak najbardziej na jesienne wieczory.

Warto czytać książki, bez względu, czy nam się chce, czy nie. Dobrze wiem, że czasami jest ciężko z czytaniem książek bo może nam się przydarzyć kryzys, ale później można nadrobić, robiąc mały odwyk od telewizji, czy też telefonu. Każdy ma swój gust i z pewnością zawsze znajdzie książki odpowiednie dla siebie. Nawet czasem nie wydając majątku tak jak ja, wystarczy dobrze poszukać.

Pozdrawiam Paula!

Zaobserwuj mnie na instagramie: https://www.instagram.com/paula.gieee
A jeśli masz pytania : http://ask.fm/paulagieee

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze