Bullet Book, czyli kiedy masz w planach pięknie się organizować.

By Paolineee - listopada 21, 2017

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój planner, który sobie zakupiłam na ten nadchodzący 2018 rok. Ten planner to "BULLET BOOK. BĄDŹ PIĘKNIE ZORGANIZOWANA." Zakupiłam go na promocji w Świecie Książki za 19.99 zł. Bullet Book, czyli połączenie 4 rzeczy w jedną. Jest to zarazem organizer, kalendarz, dziennik oraz notatnik. Czyli wszystko możemy mieć w jednym miejscu. 


Ten planner urzekł mnie już swoim wyglądem. Dawno już żaden z plannerów, które oglądałam, tak bardzo mi się spodobał. Już sama szata graficzna przyciąga naszą uwagę, mimo, że w środków nie ma żadnych kolorowych kartek, ani żadnych kolorowych napisów. Z pewnością w tym plannerze znajdziemy bardzo dużo miejsca na nasz zapiski, co dla mnie jest dużym plusem. Bardzo podoba mi się miejsce na wypisywanie celów oraz wielu zadań, które będziemy chcieli zrealizować. Wiem z pewnością, że będzie dla mnie to planner - motywator, który pomoże mi osiągnąć wiele celów.

Bullet Book został podzielony zarówno na 12 miesięcy, jak i 52 tygodnie. Nie musimy go prowadzić systematycznie, ponieważ to my sami wpisujemy w niego takie daty jakie tylko chcemy. Co z pewnością jest wielkim plusem w przeciwieństwie do zwykłego kalendarza. W Bullet Book może także rozpisać swoje treningi oraz potrzeby. Dzięki niemu z łatwością będzie nam, a w szczególności mi śledzić moje postępy w wielu moich postanowieniach i celach w 2018 roku. 


W Bullet Book znajdziemy również wiele motywujących cytatów. Z pewnością, kiedy go uzupełnimy nie zapomnimy o ważnych dla nas i naszych najbliższych datach. Ja czasami mam sklerozę do dat i mam nadzieję, że z pomocą mojego nowego plannera i nich nie zapomnę. Również w owym plannerze można wypisać co nas uszczęśliwia, albo za co jesteśmy wdzięczni co też moim zdaniem jest bardzo fajne. Także możemy w nim zapisać, co zrobimy w czasie dla nas, co także moim zdaniem jest bardzo ciekawym pomysłem w plannerze.

Także zachęcam do poszukiwania własnych plannerów, gdyż z pewnością z taką ilością najróżniejszych plannerów na rynku, każdy znajdzie coś dla siebie. Oczywiście polecam także Bullet Book jako nowy planner na 2018 rok. Ja z pewnością znajduje w nim to wszystko czego oczekuję od plannera. Miłego wieczoru i efektywnego planowania w swoich plannerach.

Pozdrawiam Paula!

Zaobserwuj mnie na istagramie: https://www.instagram.com/paula.gieee
A jeśli masz pytania: http://ask.fm/paulagieee lub bubunia05@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze