Warto czasem odpuścić i odpocząć.

By Paolineee - listopada 28, 2017

Kiedy zastanawiałam się nad kolejnym postem na bloga, stwierdziłam, że chyba mi brakuje dla siebie czasu bo ciągle gonie za realizacją swoich własnych marzeń, ciągle chce zaskakiwać nowymi postami na swoim blogu. Jednak wracając dzisiaj z uczelni marzyłam jedynie o chwili spokoju, odpoczynku, którego tak bardzo mi brakuje w ostatnim czasie. A wracając do domu wiedziałam, że nie jest to jeszcze koniec dnia i daleka droga do tego by się skończył. Z czasem ilość naszych obowiązków może zacząć nas bardzo uwierać.


Przez ostatnie dwa lata zapomniałam jak to jest się uczyć do kolokwium w trakcie trwania jeszcze semestru. Przyzwyczajona byłam już do nauki tylko do sesji egzaminacyjnej zimowej, jak i tej letniej. I szczerze nauka, prowadzenie bloga, obowiązki domowe i wiele innych rzeczy zajmują mi cały dzień, podczas którego nie mam nawet czasu dla siebie. Późno chodzę spać, a wcześnie wstaje. Moje dni zaczynają wyglądać jak jakiś wyścig z czasem. W sumie to ostatnio nie potrafię zapanować nad tym czasem, który tak zapierdziela.

Fajnie jest, kiedy dużo się dzieje w życiu, bo wtedy człowiek wie, że żyje i się nie nudzi. Ale z czasem to wszystko zaczyna mnie przytłaczać. I wtedy mówię sobie "STOP" i coś odpuszczam. Często uznajemy słowo "ODPUSZCZAM", za coś co jest złem, że w ogóle jakim prawem my odpuszczamy. Przecież w życiu nigdy się nie powinno odpuszczać. A jednak ja mam momenty, kiedy muszę to zrobić bo inaczej się uduszę.

Nie warto sobie także zarzucać, że coś odpuściliśmy, ponieważ zrobiliśmy to dla siebie, dla swojego dobra. Jeżeli coś odpuścimy i zwolnimy tempo to świat się nie zawali. Musimy złapać oddech, by móc później dalej działać. Ja mam co jakiś czas weekend z daleka od słów "BO JA MUSZĘ", wtedy wybieram czas tylko dla siebie. Poświęcam go na odpoczynek, nie na pracę. Gdyż jeżeli wykończę siebie to raczej nigdy już nic więcej nie zrobię.

Dlatego też warto odpuszczać, poświęcić chwilę czasu dla siebie na odpoczynek, aby następnego dnia móc ruszyć z pełną parą. Bez obijania się, aby móc zrealizować wszystkie swoje zadania na ten właśnie dzień. Więc jeżeli nie ma tu dłuższą chwilę postu to albo będzie oznaczać, że zbieram siły, albo pracuje nad czymś co jest dla mnie ważne. Miłego wieczoru. :)

Pozdrawiam Paula!

INSTAGRAM - zaobserwuj
ASK.FM / E-MAIL - pytania

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze