Kosmetyczni ulubieńcy w listopadzie.

By Paolineee - listopada 30, 2017

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić 6 kosmetyków, które mi bardzo przypadły do gustu. Są one w większości związane z pielęgnacją twarzy, ale również znajdzie się nierozłączna para do pielęgnacji włosów, czyli szampon oraz odżywka, a także masło do ciała. Mimo, dużej ilości kosmetyków, które w ciągu miesiąca spotykam na swojej drodze, te przypadły mi najbardziej do gustu.



ZIAJA, ANTYOKSYDACJA, TONIK Z KWASEM HIALURONOWYM (LINK)


Tonik przeznaczony jest do skóry zmęczonej, pozbawionej blasku oraz wrażliwej. Kupiłam go bez jakichkolwiek przemyśleń, po prostu potrzebowałam toniku, a tego którego chciałam nie było akurat w Rossmannie w moim mieście. Kosztuje ok. 8 zł. Małym minusem jest to, że muszę psikać na wacik, żeby móc nałożyć go na twarz, ale nadrabia za to innymi rzeczami, np. zapachem, który bardzo mi się podoba, no i tym, że na moje oko na długo mi starczy. Jeżeli Was podkusi, żeby zamiast na wacik popsikać nim od razu twarz to zamykać buzie bo w smaku nie jest dobry. Jeśli potrzebujecie toniku to bardzo go polecam. :)

LOMI LOMI, MASKA REGENERUJĄCA ACEROLA DO TWARZY (LINK


Maseczka pochodzi z serii na każdy dzień tygodnia, ta akurat jest na piątek, ale możemy oczywiście używać jej w inne dni. Jest to maseczka w płachcie zakupiona w Drogerii Hebe i zapłaciłam za nią ok. 5 zł, ale teraz nie jestem pewna. Zadaniem tej maseczki jest odżywić, a także zregenerować cerę oraz zapobiegać jej uszkodzeniom i łagodzić stany zapalne. Ma bardzo fajny i słodki zapach, w którym idzie się zakochać. Po jej użyciu, kiedy zakupiłam ją pierwszy raz miałam wrażenie, że moja skóra została odpowiednio nawilżona. Jest przeznaczona do każdego rodzaju cery. Dodatkowym plusem jest to, że producent napisał na maseczce punkt, taki jak środki ostrożności, jeśli nie jesteśmy pewni, czy dana maseczka jest dla nas to warto się z nim zapoznać. Maseczkę jak najbardziej polecam. :)

CATTUA, HYDRATING FACIAL MASK (LINK)


Kolejna maseczka z Drogerii Hebe, ta już kosztuje więcej coś ok. 12-13 zł. Również jest to maseczka w płachcie. Ta ma za zadanie intensywnie nawilżyć, przyspieszyć regenerację, a także odżywić i poprawić stan skóry. Ogólnie bardzo fajna maseczka, która dobrze nawilża skórę twarzy. Jedynym minusikiem dla mnie to cena, ale raz na jakiś czas mogę sobą ją kupić. A w szczególności, kiedy jest promocja w Hebe "1+1 za grosz". Można także maseczkę zakupić w Drogerii Douglas w cenie ok. 13 zł. Ogólnie maseczkę polecam do przetestowania. Można się przy niej zrelaksować. 

VIANEK, INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCE MASŁO DO CIAŁA (LINK)


Zimą moja skóra potrzebuje większego nawilżenia, niż latem. Dlatego też skusiłam się na to masło z niebieskiej serii firmy Vianek. Masło bez problemu można zakupić na stronie producenta, jak i znaleźć tam również inne produkty dla siebie bądź na prezent świąteczny dla kogoś bliskiego. Masło to jest przeznaczone w szczególności do skóry suchej, bardzo suchej oraz wrażliwej. Masło to odpowiednio nawilża skórę, z czego bardzo jestem zadowolona zwłaszcza zimą. Skóra jest naprawdę nawilżona przez cały czas. Cena wynosi ok. 24 zł ale starcza przy codziennym użytkowaniu na bardzo długo. 

GARNIER, FRUCTIS, GROW STRONG, SZAMPON WZMACNIAJĄCY Z EKSTRAKTEM Z JABŁEK (LINK) ORAZ  ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA, PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW, DO WŁOSÓW OSŁABIONYCH (LINK)


Bardzo fajny szampon i odżywka od Garniera. Ma bardzo ładny zapach, zresztą cała seria FRUCTIS, ma bardzo cudne zapachy. Jedak to właśnie z tym szamponem oraz odżywką moje włosy polubiły się najbardziej. Po dłuższym używaniu faktycznie moje włosy jakby się wzmocniły, gdyż już tak bardzo nie wypadały. Z pewnością się wzmocniły co bardzo mi się podobało. W dodatku zapach jest bardzo fajny, lubię zapach jabłek, który w dodatku utrzymuje się przez dłuższy czas także na włosach. Polecam zarówno szampon, jak i odżywkę, a jeśli ktoś ma ochotę kupić to aktualnie w Drogerii Rossmann jest przecena na jedno i na drugie. Za szampon zapłacimy 10 zł, a za odzywkę 8 zł. Bardzo polecam, w szczególności zimą, kiedy to nasze włosy potrzebują odpowiedniej pielęgnacji. 

To już wszystkie kosmetyki, z którymi się polubiłam. Jestem ciekawa co wy o nich uważacie, czy wam się sprawdziły, czy też nie. Miłego i spokojnego wieczoru. 

Pozdrawiam Paula! :)  


INSTAGRAM - zaobserwuj
ASK.FM / E-MAIL - pytania

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo ciekawi ulubieńcy, szczególnie maska w płachcie i masło mnie zaciekawiły. :)

    OdpowiedzUsuń