Pierwsze chwile z Huawei Mate 10 Lite.

By Paolineee - stycznia 29, 2018

Dzień Dobry! W prezencie na gwiazdkę kupiłam sobie nowy telefon i wybór padł na Huawei Mate 10 Lite. I wybór nie był kierowany reklamą, gdyż wybrałam go zanim Lewandowski zaczął promować ten i wersje również Pro w telewizji. Jakby nie patrząc mam go już miesiąc i postanowiłam napisać kilka słów o tym telefonie.


Telefon przez przypadek zobaczyłam będąc na zakupach i weszłam wtedy do RTV EURO AGD całkiem w innej sprawie. I wpadł mi w oko, kolor chciałam inny i wyszedł inny, ale w sumie nie narzekam na to, bo zarówno ten złoty, jak i ten niebieski są dużo lepsze niż ten czarny. Ale to jest tylko moja opinia, z którą ktoś może się nie zgodzić. Początkowo telefon wydawał mi się za duży, ale teraz już mi to nie przeszkadza, gdyż się przyzwyczaiłam.

Zdjęcia według mnie robi bardzo fajne, z czego jestem zadowolona, gdyż mogę robić dużo ładniejsze zdjęcia na bloga. To zdjęcie akurat było robione jeszcze tym starym telefonem, który również był z tej samej firmy. Ogólnie bardzo jestem zadowolona z firmy Huawei, mimo iż kilka lat temu pierwszy telefon z tej firmy kupowałam całkowicie w ciemno nie znając tej firmy. Jedynym minusem jest to, że nie we wszystkich telefonach tej firmy są zdejmowane klapki z tyłu telefonu. Ale same superlatywy nie zawsze mogą być.

Wracając do telefonu jak dla mnie ma dużą pamięć wewnętrzną, którą można rozszerzyć o kartę pamięci max 128 GB. Ekran ma 16 mln kolorów, co daje naprawdę bardzo ładny obraz, kiedy coś oglądamy. Wracając do aparatu, a w sumie aparatów bo jest ich w sumie 4 są najlepszym atutem telefonu, w szczególności kiedy ktoś lubi robić zdjęcia. Kupując ten telefon warto zapatrzeć się w kartę SIM tą najmniejszą, czyli NANO. Bo ja niestety nie miałam i musiałam wymieniać kartę u swojego operatora.

Fajnym rozwiązaniem, z którym bardzo się polubiłam tylko czasami o nim zapominam to odblokowywanie telefonu poprzez czytnik linii papilarnych. Z początku zapominałam o tym bo nie byłam przyzwyczajona. Jednak po pewnym czasie człowiek przyzwyczaja się do wygody i teraz cały czas z tego korzystam.

Także jeżeli ktoś zastanawia się nad kupnem tego telefonu to go polecam. Ja jestem bardzo zadowolona z tego telefonu i nie mam zamiaru go w najbliższym czasie zmieniać. Ten telefon zaspokaja wszystkie moje potrzeby. Miłego wieczoru :)

Paulina.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze