Uczelnio witaj znów.

By Paolineee - października 04, 2016

Dzisiaj nastąpił powrót do mojej codzienności, czyli nastąpił czas powrotu na uczelnie. Niby byłam tylko na jednych ćwiczeniach, ale czas obowiązków powrócił. Znów trzeba będzie wszystko zapisywać w kalendarzu bo inaczej to zginę dopóki nie nauczę się planu na pamięć. Ogólnie studiuje Finanse i Rachunkowość na Uniwersytecie Łódzkim. Wybrałam ten kierunek, ponieważ chciałabym kiedyś pracować w Urzędzie Skarbowym. Ale szczerze, moje zainteresowania zaczynają się powoli zmieniać i tym samym nie wiem czy nie zmienię kierunku studiów na magisterce. 


Robienie notatek na zajęciach. To jest ciekawe zajęcie. Raz się je robi lepiej, raz gorzej, ale dobrze je mieć, a najlepiej jak się ma swoje własne notatki. Czasem, gdy nie mogę ogarnąć swoich notatek, moim kołem ratunkowym jest koleżanka ze studiów, a zarazem starościna roku. Ona ma zawsze uzupełnione notatki, więc jak czegoś nie mam i chcę uzupełnić to ważne, żebym napisała do Kareny wtedy mam pewność, że ona je na pewno będzie mieć. Jak na każdych studiach z pewnością bez wyjątku są osoby, które robią notatki i te które ich nie robią a przed egzaminami szukają osób, które je z pewnością będą miały. Ja na szczęście zaliczam się do tej pierwszej grupy, czyli do osób robiących notatki. Żeby móc prowadzić dobre notatki należy z pewnością być dobrze zorganizowanym.

Ja swoje notatki piszę najpierw na brudno, a później je poprawiam, żeby się doczytać, oczywiście nie zawsze, ale w większości tak się zdarza. Jeden segregator wystarcza mi na jeden semestr, teraz muszę kupić trzeci segregator na ten semestr. Lubię mieć notatki wszystkie zrobione przejrzyście i kolorowo, ponieważ jestem wzrokowcem. Zazdroszczę tym co są słuchowcami, ponieważ nie muszą się tyle uczyć co ja.

Kocham ład w moich notatkach, ponieważ czasami mam za dużą stertę kartek do posegregowania i czasami się w tym wszystkim gubię. Ważne dla mnie jest w notatkach to, żebym pisała daty bo gdyby nie daty to już w ogóle wszystko szlak by trafił. I już całkowicie nie wiedziałabym jak się w swoich notatkach odnaleźć. Od zawsze lubiłam mieć kolorowo w zeszytach, dzięki temu zawsze lepiej mi się uczyło. Wszystkie moje notatki z każdego przedmiotu mam oddzielnie włożone w skoroszytach do segregatora. I opisuje, który segregator jest z którego semestru bo inaczej bym się ciągle myliła.

Tak więc życzę miłego powrotu na studia by kolejny semestr był bardzo łagodny dla każdego studenta. A dla mnie bym miała siłę pisać pracę licencjacką. Z pewnością zrobię również serię postów dotyczących pisania tej pracy. Tak więc miłego wtorkowego wieczoru.

Paulina.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze