Te nieznośne okienka na studiach...

By Paolineee - października 29, 2016

Dzisiaj krótki post odnośnie okienek, które czasami są bardzo uciążliwe dla studentów, sama o tym wiem, ponieważ mam taki jeden dzień w tygodniu czyli środę, kiedy zajęciami mam prawie 6 godzin okienka. Fakt nawet i półtorej godziny okienka między zajęciami jest najgorsze, ale w moim przypadku jest lepsze niż to co napisałam wyżej. Czasami owszem wracam do domu bo jestem studentką, która dojeżdża, ale mam blisko do Łodzi więc to nie problem. Ale czasami zostaje i co w takiej sytuacji najlepiej zrobić. Oto kilka moich propozycji.


1. Wyjdź ze znajomymi. To jest najczęstsza opcja wykorzystywana przeze mnie i moje koleżanki ze studiów. To jest najlepszy czas na ploty, tym bardziej, że ja jestem na innej specjalizacji niż one i już tak często się z nimi nie widuje na zajęciach. Poza tym to też jest dobry pomysł, aby poznawać nowe miejscówki w okolicy naszego wydziału. :)


2. Ucz się, albo rób zadania. To jest ostatnio często wykorzystywana opcja przeze mnie, gdyż często w domu nie mam czasu na to, żeby ogarnąć notatki z zajęć, a w weekend nie mam ochoty na to patrzeć. A tak zrobię to na okienku i później mam czas w domu tylko dla siebie, żeby móc odpocząć, a nie jeszcze martwić się, że czegoś nie zrobiłam.

3. Obejrzyj film lub poczytaj książkę. Jest to dobry pomysł na relaks na uczelni. Tym bardziej jak ma się 6 godzin okienka i nie wiesz co masz ze sobą zrobić. A tak nadrobisz chociaż stracony odcinek swojego serialu, czy przeczytasz kolejny rozdział jakiejś fajnej książki.

4. Pobudź swoją kreatywność. Weź ze sobą jakieś mazaki, kredki, blok czy nawet modne kolorowanki dla dorosłych. To jest dobry sposób na oderwanie się od tego co jest na zajęciach. Do pobudzenia naszej wyobraźni. A do tego pewien sposób na odprężenie się.


5. Zażyj trochę ruchu. Jeśli na wydziale ciągle siedzisz i nigdzie się nie ruszasz to warto wyskoczyć na basen lub na jakąś siłownię, żeby trochę zażyć ruchu, dodać pewnego powera naszemu ciału. W ten sposób nie będziesz nudzić się na okienku, a przy okazji zadbasz o swoją sylwetkę.

6. Idź do dziekanatu albo biblioteki. Warto czasami załatwić sprawy związane z naszym życiem studenckim. Tak jak w moim przypadku najlepszą opcją będzie odwiedzenie biblioteki i poszukanie książek do mojego pierwszego rozdziału.

To tyle z pewnością sami jeszcze wymyślicie kilka innych pomysłów na okienko, to są akurat moje propozycje dla Was. Każdy na swoim okienku może robić co chce, nawet i spać (o ile jest z wami wasza najlepsza koleżanka / wasz najlepszy kolega, która/y będzie Was pilnować, żebyście nie zaczęli chrapać). Miłego i spokojnego weekendu Kochani.

Paulina.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze