Nikt nigdy nie zadecyduje za Ciebie, kto zawsze będzie przy Tobie...

By Paolineee - kwietnia 29, 2018

Bardzo duży wpływ na nas ma to, kto pojawi się w naszym życiu i w nim zostanie. Bo to kto obok nas zawsze będzie i będziemy mogli liczyć zawsze na tą osobę ma bardzo duże znaczenie, a nawet w jakiś sposób wpływa na nasze życie. Dlatego, gdy podejmujemy decyzję, że chcemy z kimś być i chcemy by ta osoba została w naszym życiu na zawsze to warto nie szukać na siłę. Taka relacja i poznanie tej właściwej osoby wyjdzie przez przypadek. Bo planowanie i zakładanie wielu rzeczy może doprowadzić do tego, iż osoba, która może być nam przeznaczona to zostanie przez nas odrzucona tylko przez nasze jakieś wyobrażenia, jaka to nasza druga połówka serca ma być.
Jeżeli mam być szczera to ja też z początku miałam inne wyobrażenie o osobie, której dla siebie szukałam. Ale poznając Pana B. porzuciłam to wyobrażenie. I wiecie co? Wcale tego nie żałuje. Uważam, że to była najlepsza decyzja w moim życiu. Wiem, że to są początki i oboje siebie jeszcze poznajemy codziennie, ale kiedy się jest przy właściwej osobie to się to czuje. Bo ta osoba akceptuje nas takimi jakimi jesteśmy i nie chce żebyśmy się zmieniali. Będąc z drugą osobą musimy ją kochać nie tylko za zalety, ale również i za wady. 

Czemu uważam, że nie powinniśmy planować, jak ta przeznaczona osoba ma wyglądać itd.? Wiem, że planowanie jest fajne, ale nie zawsze jest ono dla nas dobre. Zaplanować to można sobie urlop, a nie osobę, z którą chcemy spędzić nasze życie. Bo w ten sposób to my nigdy nikogo nie znajdziemy, gdyż nikt nie będzie dla nas za każdym razem odpowiedni. Zawsze dla nas taka osoba będzie po jakimś czasie miała za dużo wad. Mimo, że my sami możemy mieć ich równie dużo, co spotkana przez nas osoba. 

Jeżeli powiemy sobie A i będziemy chcieli coś w naszym życiu zmienić, bo już np. nie chcemy dłużej być sami to warto pamiętać, żeby nie szukać na siłę. Ja zanim poznałam Pana B. też szukałam na siłę i co mi z tego wyszło: związek, który trwał miesiąc, a ja więcej wycierpiałam niż zyskałam i taki był tego finał. Pan B. pojawił się w moim życiu przez przypadek. Napisał do mnie zwykłą wiadomość, ja mu odpisałam i od tego się wszystko zaczęło. Nawet był bardzo cierpliwy, jeśli chodzi o czas, jaki potrzebowałam. Może i nie byłby mi potrzebny, gdybym się wcześniej za bardzo nie sparzyła i nie bała się, że ta znajomość może się skończyć tak samo jak poprzednia. 

Dlatego wybierając osobę, która ma zostać w naszym życiu to róbmy to z wyczuciem oraz powoli. W ten sposób uda się nam znaleźć kogoś, kto sprawi, że będziemy szczęśliwi. Bo na siłę to można czasami znaleźć krótką radość, a później morze łez. Z pewnością przy poznanej osobie, która będzie dla nas tą właściwą powinniśmy czuć się bezpiecznie, z czasem powinna pojawić się między wami intymność oraz prawdziwe, a nie udawane emocje i uczucia. Po co nam ktoś, kto tylko wszystko udaje. Na nic nie wartą osobę nie powinniśmy marnować swojego czasu, bo możemy wtedy przez taką osobę przeoczyć naszą prawdziwą miłość.

Więc podejmujmy właściwe decyzje przy wyborze naszego partnera/naszej partnerki, żebyśmy nie żałowali naszej decyzji w przyszłości. Bo najważniejsze jest to, żebyśmy byli szczęśliwi. A to my zawsze decydujemy kto przy nas będzie, a nie inne osoby. Dlatego też zwracajmy uwagę kogo wpuszczamy do naszego życia by było nam lepiej, a nie gorzej. Miłej niedzieli :)

Paulina.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze