Zmiany w naszym życiu są zawsze potrzebne.

By Paolineee - marca 07, 2018

Często nawet jak jest dobrze to boimy się wtedy najbardziej jakichkolwiek zmian, gdyż obawiamy się, że to co jest obecnie dobre zniknie, a zostanie tylko to złe. A to jest nie prawda. To tylko strach nas hamuje przed zmianami naszego życia z dobrego na jeszcze lepsze. Z naszym strachem przed zmianami ku lepszemu często wiąże się także to co sobie wtedy ludzie o nas pomyślą. Szczerze za nim zaczęłam mówić, że prowadzę bloga też bałam się do tego przyznać, bo obawiałam się, iż ludzie pomyślą, że jestem niepoważna. A teraz cieszę się z tego, że prowadzę tego bloga.


Nie zawsze oczywiście jest tak jakbyśmy tego bardzo chcieli. Żeby zmienić nasze życie na lepsze musimy o nie zawalczyć. Nie możemy przy pierwszej lepszej przeszkodzie się poddawać. Ja przyznaje się bez bicia, że co jakiś czas mam kryzys w pisaniu postów na blogu i to widać, bo wtedy posty pojawiają się rzadko. Ale staram się z tym walczyć, nie zakładałam bloga bo mi się nudziło, tylko chciałam czegoś w życiu innego spróbować i tego nie żałuje. Faktem jest to, że trzeba rozkładać czas między bloga, studia, dom i wiele innych rzeczy, ale dla chcącego nic trudnego.

To samo tyczy się studiów. Gdybym nie poszła na nie od razu po zdaniu matury, to dzisiaj bym pracowała a na studia bym już nie poszła bo zwyczajnie by mi się nie chciało. Również oprócz strachu, obaw występuje u nas lenistwo. Czyli brak chęci do zmian - zmian, które często z dnia na dzień przekładamy z tekstami "jutro to zrobię" lub "od jutra zacznę" albo jeszcze "od poniedziałku zacznę TO robić". A czemu nie zacząć już w tej chwili? 

Odkładanie nie jest dobre, bo z wiekiem dochodzi nam coraz więcej obowiązków, np. praca, dzieci, własny dom, w którym trzeba wiele rzeczy zrobić, bo samo się nic nie zrobi... Zastanów się co byś chciała/chciał w swoim życiu zmienić i zacznij to robić. Najlepiej od razu, kiedy dojdziesz do tego co Ci się w twoim życiu nie podoba. Zwalczmy lenia, który nas dopada oraz ten strach, który niepotrzebnie sieje w nas te wszystkie lęki i obawy. 

Nawet zwykłe 5 minut przeznaczone na zmiany w naszym życiu może zdziałać cuda, ponieważ może akurat właśnie od tych 5 minut zacznie się nasza najlepsza przygoda w życiu i te zmiany wpłyną korzystnie. Szykujesz się do fryzjera i chciałabyś ściąć włosy albo przefarbować je na inny kolor? Działaj wtedy pod wpływem chwili bo jeszcze TERAZ się na to nie zdecydujesz to nigdy tego nie zrobisz. Przynajmniej ja tak mam, że jeżeli danej rzeczy nie zrobię teraz, tak już później jej nie zrobię w ogóle. 

Dlatego walczmy zawsze o swoje LEPSZE JUTRO i wprowadzajmy w życie zmiany, one nie bolą, a dzięki temu albo od razu coś uzyskamy, albo musimy walczyć do skutku i nie poddawać się bo gdy wierzymy sami w siebie to jest najlepsza motywacja, nie róbmy tego dla kogoś bo ten ktoś może zniknąć z naszego życia, a my sami dla siebie będziemy zawsze. Miłego popołudnia :)

Paulina.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze