Ciuchy, ubrania - pełna szafa.

By Paolineee - sierpnia 30, 2016

Dzisiaj coś nie związanego ze studiami bo po co o nich myśleć skoro jeszcze został nam studentom miesiąc wakacji. A więc zaczęłam robić porządki w szafie, bo jak każda typowa kobieta mam od groma ciuchów. No i powstał problem co z nimi zrobić, co zostawić itd. 


Z pewnością powinniśmy zastanowić się co tak na prawdę nosimy na co dzień i to warto zostawić. Wiem, że człowiek ma taką naturę, że wszystkiego szkoda, ale czasami trzeba się przełamać. No i postanowiłam posegregować te ciuchy i podzielić je na 3 grupy :

1) ciuchy, które ze mną zostają
2) ciuchy, które chce sprzedać
3) ciuchy, które z pewnością trzeba wyrzucić.

Niestety jeśli chodzi o punkt drugi i trzeci to miałam problem, z którymi ubraniami mam się tak na prawdę rozstać bo z chęcią zostawiła bym je wszystkie ze sobą. Ale niestety szafa jest pojemna tylko do czasu. Kiedy przeglądamy swoje ubrania należy spojrzeć na to, czy:

1) dany ciuch jeszcze lubimy
2) dane ubranie jeszcze nosimy
3) aby na pewno się w ubraniu mieścimy lub nie jest za duże
4) w ogóle w tym chodziliśmy

Jeśli już wybraliśmy ubrania na sprzedaż to warto pamiętać o kilku rzeczach:

 Fotografujmy wybrane na sprzedaż ubranie na sobie.
Tak na prawdę one wtedy najlepiej się sprzedają. Zwróćmy uwagę, że taki sposób najlepiej sprawdza się w różnych czasopismach o modzie. Jeśli nie chcemy fotografować ubrań na sobie to weźmy powieśmy je na ładnym wieszaku. Bo czasami ludzie wstydzą się swojej figury i wolą korzystać właśnie ze sposobu z wieszakiem, który również jest dobry.

Wybranie miejsca w sieci.
Ja wybrałam vinted.pl, ponieważ osobiście ja bardziej wole tą stronę niż np. allegro. Vinted pobiera 10% zarobku, więc warto czasami zawyżyć cenę. Oczywiście możecie wstawić wasze ubrania na różne strony, ale warto pamiętać, że może dojść do przykrej sytuacji, kiedy dwie różne osoby kupią tą samą rzecz, ponieważ dane ubranie znajdowało się na dwóch różnych stronach i wtedy będziemy mieć problem.

Cena ubrania.
Warto czasami zawyżyć cenę ubrania, bo czasami ktoś ją chce to może czekać jak obniżysz cenę danego produktu i wtedy kupi tą rzecz w niższej cenie. Z drugiej strony, czasami wysoka cena podnosi chęć posiadania danej rzeczy, ale to już zostawiam tobie byś samemu ocenił/a jaką cenę ustawisz.

Tło.
Warto pamiętać by tło było jasne, ponieważ za ciemne może nie sprzyjać naszemu ubraniu i nikt się nim nie zainteresuje nawet. A nawet czasami nie będziemy mogli pokazać walorów sprzedawanego przez nas ubrania.

Czym zrobić zdjęcia.
W obecnych czasach to chyba nie ma znaczenia, czym zrobimy zdjęcie, ponieważ czasami telefony robią lepsze zdjęcia niż cyfrówka, a nie każdego stać na lustrzankę. Dlatego zostawiam Tobie czytelniku wybór czym zrobisz zdjęcie, ale warto je później lekko wyretuszować, mimo, że np. na Vinted tego odradzają. A ja nie każe, żeby nakładać nie wiadomo ile filtrów, ale lekko podkreślić walory naszego ubrania na sprzedaż.

To tyle na dzisiaj na wracam do robienia zdjęć, moim ubraniom na sprzedaż. Miłego popołudnia.

Paulina. 

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Kurtki Baseball są teraz bardzo modne. Ja swoją zamówiłem na InTrend i jestem usatysfakcjonowany.

    OdpowiedzUsuń