Przeczytane w lipcu.

By Paolineee - sierpnia 02, 2018

Połowa wakacji za nami, minęły nie wiadomo kiedy. Ja zrobiłam sobie tydzień wakacji, ponieważ przyjechali do mnie dziadkowie, których widzę 2 razy w roku. Przez ten czas przeczytałam 2 bardzo fajne książki, które chciałabym Wam polecić. Szybko się je czyta bo wciągają i nie można się od nich oderwać. Autorki są z dwóch różnych krajów - jedna z Polski, druga z Francji. Dodatkowo na zdjęciach jest moja ukochana Warka Radler bezalkoholowa o smaku jabłko-mięta. Jak nigdy nie lubiłam tego połączenia tak w tym przypadku uwielbiam.


1. MAGDALENA WITKIEWICZ, ALEK ROGOZIŃSKI "PUDEŁKO Z MARZENIAMI" (LINK)


Książka fajna, lekka i przyjemna w wersji kieszonkowej kupiona w Biedronce za 10 zł. W rzeczywistości kosztuje dużo więcej. Ale polecam ją z czystym sercem. Czyta się ją bardzo szybko. Idzie się pośmiać, kiedy się ją czyta. Z pewnością pomoże odciąć się od świata, który nas otacza. Opowiada historię dwojga ludzi, którzy zrezygnowali ze swojego dotychczasowego życia w wielkim mieście i zaczęli spełniać swoje marzenia. Jest to opowieść romantyczna, ale z pewnością każdemu przypadnie do gustu. Bardzo gorąco polecam :)

2. CONNASSE MADAME "SUKA ŚMIEJE SIĘ OSTATNIA" (LINK)


Bardzo fajna książka, w której teksty pokazują prawdę o naszym świecie. I szczerze jest to prawda trochę brutalna, ale bardzo szczera. Ogólnie Madame Connasse, czyli inaczej Pani Suka jest hitem francuskiego Facebooka. Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam tą książkę było mi trochę szkoda zapłacić 28 zł, ale będąc przypadkowo w Empiku skorzystałam z 25-procentowego rabatu i ją kupiłam. Ogólnie książka jest droga, no ale cóż nic się na to nie poradzi. Teksty są fajne, z humorem i opowiadają o życiu codziennym, więc z pewnością jakiś tekst podpasujemy pod nasze życie. Ogólnie ją polecam.

Jeśli czytałyście, którąś z książek to z chęcią przeczytam Wasze opinie na ich temat. Piwo polecam tylko musi być mega schłodzone i idealnie nadaje się na te upały, które teraz w Polsce panują. Miłego Wieczoru :)

Paulina.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze