Na studiach czasami jest potrzebna organizacja...

By Paolineee - maja 06, 2017

Dawno mnie nie było, ale cóż czasami i tak bywa. I nie bez powodu jest dzisiejszy czas, gdyż ostatnio musiałam zacząć organizować czas bo ciągle mi go brakowało, albo robiłam coś co nie było w danej chwili ważne. Jeśli chcemy zrobić w krótkim okresie czasu dużo różnych rzeczy warto je rozplanować, dlatego warto albo samemu zrobić organizer albo kupić. W roli organizera dobrze sprawdzi się również zwykły kalendarz dzienny.


Ja postanowiłam sama zrobić sobie organizer, w internecie szukam różnych pomysłów na ozdobienie go, gdyż jestem wzrokowcem i lubię mieć dużo kolorów w swoich notatkach. Codziennie mam kilka rzeczy do zrobienia, które mogę zaznaczyć, że zrobiłam lub nie. Styl prowadzenia organizera jest raczej prosty, jeżeli coś zrobiłam to to zamalowuje, a jeśli nie to wstawiam krzyżyk. Nie ma ochoty na wpisywanie i tworzenie różnych znaczków, bo na studiach czasami nie ma czasu, a poza tym ja lubię jak jest wszystko prosto i klarownie. 

Oprócz wyznaczanych na dany dzień celów, wpisuje sobie różne cytaty, które wpadają mi w oko oraz wiele innych potrzebnych rzeczy, które nie pasują mi, aby wstawić je w plan dnia. Lubię również w każdy poniedziałek wpisać sobie cytat motywujący mnie na dany tydzień. I czerpie go zawsze od autorki bloga "Kobiecy Punkt Widzenia" uwielbiam czytać jej wpisy, czy różne wpisy na facebooku, które zawsze są prawdziwe. 

W torebce noszę również mały kalendarz, gdyż nie chce mi się cały czas nosić organizer, ze względu na wielkość oraz na ilość kartek, które są po prostu wrzucone w niego, w razie jakbym danej rzeczy szukała. Moim innym organizerem też jest telefon i kalendarz w nim. Gdy nie mam ani małego kalendarza ani organizera to jak na XXI wiek przystało najlepszy w takiej sytuacji zawsze będzie telefon. Choć i on czasami może nam spłatać jakiegoś figla.

Piszę ten post, ponieważ jako studentka wiem, że czasami ważna jest organizacja czasu. Bez tego człowiek by zginął bądź nie wiedział, jakie ma zajęcia bądź co na kiedy musi oddać bądź zrobić jako pracę domową. Mi organizer bardzo się przydaje przy pisaniu pracy bo często jak coś wymyśliłam a nie chciało mi się pisać w laptopie to brałam karteczkę i to zanotowałam. Poza tym zbliża się sesja i niestety bez dobrej organizacji ani rusz. Warto rozplanować sobie jakoś naukę by mieć wszystko pod kontrolą. 

Tyle na dzisiaj, życzę Wam miłego weekendu i żeby w końcu zawitało słoneczko oraz żeby wróciła do nas wiosna :) Dużo wypoczynku Kochani :)

Paulina.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze