Przeczytane w sierpniu.

By Paolineee - sierpnia 31, 2017

Dzisiaj chciałam przedstawić moich ulubieńców przeczytanych w sierpniu. Każda jest od siebie inna. Są trzy różne propozycje książek, więc ktoś może znajdzie coś dla siebie. Mimo, że lubię czytać to w tym miesiącu miałam na to mniej czasu, ale jakoś dałam radę i skończyłam kilka nowych pozycji w moim zbiorze książkowym.


1. BRUD. - PIOTR C. (link)
Jeśli chodzi o twórczość tego autora to wywołuje ona mieszane uczucia. Jednakże dwie poprzednie książki okazały się bestsellerami. Książka tak jak pozostałe dwie książki wywołała we mnie mieszane uczucia i przez to nie do końca wiem jak ją mam ocenić, mimo iż przeczytałam ją naprawdę szybko. W książce opisania jest historia, która pokazuje życie Warszawiaka pływającego w luksusach i wręcz na pozór idealnego, a tak naprawdę jednak samotnego i nieszczęśliwego. Pomimo moich sprzecznych uczuć co do książki, polecam ją bardzo przeczytać, daje do myślenia. 


2. PROKURATOR. - PAULINA ŚWIST (link)
Bardzo wciągająca, fajna i lekka książka, nie można się od niej oderwać. Przeczytałam ją w prawie jeden dzień, może i bym dała radę przeczytać tego samego, ale musiałam iść spać. Książka opowiada historię pięknej trzydziestoletniej kobiety, która z zawodu jest adwokatem i pewnego wieczoru w klubie całkiem pijana poznaje prokuratora, z którym ląduje w łóżku, a później spotyka się z nim na sali rozpraw. Bardzo polecam tą książkę, ma bardzo dobry wątek kryminalny, ale także jest bardzo zabawna i warta przeczytania.


3. KOŚCI NIEZGODY. - CHARLAINE HARRIS (link)
Jest to druga książka z serii Aurora Teagarden, chciałam wstawić też pierwszy tom ale nie mogłam go znaleźć, znajdzie się jak już nie będzie potrzebny. Ogólnie fajnie zaczęta seria, dalszych części jeszcze nie czytałam. Jest to lekka lektura do poduszki albo na szare dni. Książka mimo wątku kryminalnego, nie oddaje charakteru prawdziwego kryminału. Jednak książka ma w sobie coś takiego, że do każdej kolejnej części również chce się zajrzeć i przeczytać by wiedzieć co będzie dalej. Bardzo polecam do przeczytania serii. Bo ja na pewno sięgnę po kolejne tomy.


Paulina.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze