Książkowy lipiec :)

By Paolineee - sierpnia 16, 2017

Dzisiaj post o książkach, które przeczytałam w lipcu i jestem z nich zadowolona, chociaż na początku co do niektórych miałam podejście mieszane. Książki w sumie kupiłam wcześniej oprócz dwóch, ale nie miałam wcześniej czasu na ich przeczytanie. Wiadomo na studiach nie zawsze jest nudno i czasami nauka jest ważniejsza niż nasze życie prywatne, tym bardziej, gdy z góry założymy sobie jakiś cel. Wiem, że głównie są to książki dla kobiet (w końcu jestem kobietą), czytam również inne, z czasem również się tutaj na blogu pojawią.


1. KOBIETY NIEPOKORNE. - CRISTINA MORATO (link)
Książkę kupiłam na przecenie w Biedronce, ale można również znaleźć ją na stronie empiku w formie ebooka. Z początku po zakupie żałowałam, że ją kupiłam, ponieważ to tylko historie kilku kobiet i najprawdopodobniej będzie to jakaś nuda. Ale nie okazało się  prost przeciwnie, bardzo zaciekawiły mnie historie autentycznych ikon mody XX wieku, którymi było oczywiście m.in. Maria Callas, Coco Chanel czy też Audrey Hepburn (uwielbiam ją) oraz wiele innych. W oczach świata wydawały się być usposobieniem doskonałości. Jednak przez sławę czuły się w swoim życiu bardzo samotne, a także jak normalny człowiek miały wiele kompleksów. Polecam przeczytać tą książkę o 7 ikonach mody, których ciekawostki z życia mogą czasami zadziwić. 


2. DZIEWIĘĆ KOBIET, JEDNA SUKIENKA. - JANE L. ROSEN (link)
W tej książce zawarta jest historia małej czarnej, którą w obecnych czasach każda z nas ma w swojej szafie. To właśnie dzięki tej małej czarnej zostało odmienione życie kilku obcych sobie kobiet. Książka bardzo wciąga jadąc pociągiem do domu tak mnie wciągnęła, że prawie przegapiłabym swoją stacje. Jest to bardzo przyjemna i lekka pozycja do czytania, którą warto przeczytać. Z pewnością dużym plusem książki jest to, że została napisana prostym językiem. Jest to z pewnością książka, z którą można wieczorem miło spędzić czas przy odpoczynku. :)


3. SEKRETY URODY KOREANEK. ELEMENTARZ PIELĘGNACJI. - CHARLOTTE CHO Z Soko Glam (link
Książka opowiada, w jaki sposób Koreanki dbają o swoją skórę. Szczerze powiem, dopóki nie przeczytałam tej książki zbytnio nie zastanawiałam się jak dbam o swoją skórę. Dzięki tej książce można się dowiedzieć, że Koreanki nie mają tak idealnej skóry tylko dzięki swoim genom, ale także dzięki temu, że od małego są uczone dbania o swoją cerę, a także skórę. Ta książka nie powiem, że nie ale wpłynęła trochę na mój sposób pielęgnacji twarzy, a co za tym idzie jestem bardziej zadowolona z wyglądu mojej cery. Także zachęcam do przeczytania, może noż widelec coś odpowiedniego dla nas w niej znajdziemy.


4. DIABEŁ UŻYWA INSTAGRAMA. - LUCY SYKES & JO PIAZZA (link)
Super książka, którą pochłonęłam w jeden dzień bo nie mogłam się od niej oderwać. W sumie dostałam ją na Mikołajki, a przeczytałam dopiero teraz. Nie to, że trochę sobie poleżała. Jest to przezabawna, ale i także pokazująca z przymrużeniem oka oblicze świata mody, które się cały czas zmienia. A także ukazująca pewną przepaść pokoleniową, jakiej doświadcza w tej książce główna bohaterka Imogen. Książka jest super sprawą, kiedy chcemy na chwilę oderwać się od codzienności i poprawi nam humor. Bardzo polecam :)


5. JAKOŚ TO BĘDZIE. SZCZĘŚCIE PO POLSKU. - OPRACOWANIE ZBIOROWE (link
Przyszedł czas na ostatnią książkę, którą skończyłam czytać dzisiaj. Szczerze po jej przeczytaniu dowiedziałam się trochę rzeczy, których na historii żaden nauczyciel nam nie powiedział. Poza tym książka ta pokazuje faktycznie prawdę o naszym narodzie. Bo co kraj to obyczaj i to jest prawda, ponieważ Szwedzi inaczej będą inaczej odczuwać swoje szczęście niż my Polacy. I faktycznie naszą filozofią jest "JAKOŚ TO BĘDZIE", bo będzie albo lepiej albo gorzej, inaczej nie może. Książka jest godna przeczytania. Ponadto jest w niej wiele zdjęć i bardzo szybko się ją czyta.


Paulina.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze