Nie pierwszy raz nie jestem wszystkim tym co chcesz...

By Paolineee - sierpnia 05, 2017

Każda z nas kobiet w życiu spotkała jakiegoś idiotę, który myślał, że pozjadał wszystkie rozumy. Uważał, że wszystko wie lepiej niż my same, a dodatkowo twierdził, że jesteśmy dziećmi, gdy on to wielce dorosły. Żałosne podejście, którego bardzo nie lubię. Nie wiem co czasami ludzie chcą przez to osiągnąć. Takie osoby w moim życiu uważam za największe błędy, które pozwoliły mi otworzyć oczy i żebym zobaczyła czego tak na prawdę chcę.


Najpierw faceci skradną nasze serca, a później znikają z naszego życia, twierdząc, że my kobiety wierzymy tylko w słowa. Tylko jestem ciekawa, iż nie widzą czasami swoich gestów, które dają jasne przykłady, że nas chcą. Zastanawia mnie co by faceci zrobili, gdyby kobiety stały się bardzo niebezpieczne i bez jakichkolwiek uczuć. Czy w chwili, gdyby odwróciły się role, to czy oni byli by szczęśliwy z tego faktu. Czasami mam ochotę potraktować faceta tak samo jak on mnie traktuje i zobaczyć jego reakcję.

Czasami mam wrażenie, że dużo tracimy czasu na niewłaściwe osoby, które nie są naszego cennego czasu nawet warte. Lepiej poświęcić je dla osób, z którymi będziemy mieć zajebiste wspomnienia. To dzięki tym właściwym osobą możemy pokazywać swoją prawdziwą twarz, a i tak będą one przy nas bez względu na wszystko.Nie warto również walczyć o tą nic nie wartą osobę, bo gdy Ty będziesz chcieć by między wami było dobrze, to ta osoba będzie cię niszczyć psychicznie, tylko po to abyś ty cierpiała a nie on, bo jemu to będzie zwisać i tyle. Nawet gdy ty będziesz płakać to on to wykorzysta przeciwko tobie.

Paulina.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze