Coś się kończy, coś się zaczyna, czyli witamy 2019 rok...

By Paolineee - stycznia 02, 2019

I nadszedł nowy rok, rok 2019, pełen nowych możliwości, nowych celów, nowych szans na polepszenie swojego życia, na wprowadzenie nowych zmian, których zawsze się baliśmy. Dla każdego z nas 2019 rok może okazać się właśnie "naszym" rokiem, w którym zrobimy dla siebie jak najwięcej dobrego. W nowym roku zawsze z jego początkiem mamy wiele postanowień, z którymi albo nie możemy dotrwać do końca roku, albo za każdym razem odkładamy je z dnia na dzień i ich nie realizujemy, albo też uważamy, że one nie są dla nas i nie będziemy marnować na nie czasu.


Ja podchodzę do tego, że 2019 rok to kolejny rok dla mnie, gdzie mogę realizować swoje cele, marzenia. Będzie dla mnie ciężki pewnie, ale będą też przyjemne w nim chwilę. Moim największym wyzwaniem w 2019 roku będzie obrona pracy magisterskiej. Boje się jej, ale wiem, że mam grono ludzi, którzy mnie wspierają i wierzą we mnie. Ale mam nadzieję, że po obronie pojadę gdzieś na zasłużone wakacje. Chociaż nie wiem czemu to najbardziej chce po obronie się upić z radości i zresetować się po tych 5-latach męczarni i ciężkiej pracy.

Jeśli chodzi o 2018 rok to w nim bywało różnie, były wzloty i upadki, dużo problemów, ale są też wspomnienia, które warto zapamiętać. To właśnie w 2018 roku oficjalnie ogłosiłam, że jestem w związku z najlepszym facetem, z moim ideałem. Jak w każdym związku u nas też zdarzały się nie porozumienia i kłótnie, ale mimo tego i tak potrafimy być ze sobą szczęśliwi, umiemy wyciągnąć do siebie dłoń i przeprosić, bez względu na to, czy to jest tego samego dnia, czy na drugi.

Jestem wdzięczna rokowi 2018 za wiele rzeczy, bo wiem, że każda słabość, ból, bezradność jest czymś z czym trzeba walczyć i się nie poddawać, aby móc być później szczęśliwym. Mam nadzieję, że 2019 okaże się być dla mnie łaskawy i zrealizuje, któreś ze swoich marzeń oraz codziennie będę dążyć do celu.

A Wam życzę żeby spełniły się wasze marzenia i żebyście zawsze byli szczęśliwi i uśmiechnięci. :)

Paulina.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń